Ovládací panel
CZ
Česky
English

Nejčastější dotazy

Cestování autobusem

Co potřebuji k nástupu do autobusu

K nástupu do autobusu potřebujete pas a vytištěnou jízdenku. Údaje uvedené v cestovním pasu cestujícího a na jeho jízdence musí být stejné.

V případě, že některá z uvedených podmínek není splněna nebo při předložení jiného dokladu totožnosti nejsme schopni zaručit cestujícímu nástup do autobusu a dopravce má právo odepřít cestujícímu nástup.

Musím si koupit jízdenku předem?

Dopravci obvykle zahajují prodej na pravidelných linkách měsíc předem a vy si tak můžete koupit jízdenku pro požadovanou trasu předem.

Trasy a zastávky autobusů

V jízdním řádu a informacích o trase je uvedena detailní trasa a místa zastávek, které nám dopravce sdělil.

Vezměte prosím na vědomí, že pouze dopravce může trasu změnit nebo umožnit výstup a nástup mimo uvedené zastávky na trase.

Další otázky týkající se zastávek nebo upřesnění trasy lze získat na telefonním čísle dopravce uvedeném na jízdence.

Kdy začíná nástup do autobusu

Pozorně si přečtěte informace na jízdence. Někdy dopravce určí požadovaný čas nástupu. V ostatních případech doporučujeme dorazit nejméně hodinu před odjezdem.

Jakým autobusem pojedu?

Veškeré informace, které nám dopravce předal, týkající se značky autobusu a dostupných služeb poskytovaných během jízdy, se vám zobrazí na našich webových stránkách během rezervace jízdenky.

Další informace o službách v autobuse můžete vždy zjistit kontaktováním dopravce, kontaktní údaje jsou uvedeny na jízdence.

Čas odjezdu a příjezdu

Na jízdence je vždy uveden místní čas vaší destinace odjezdu či příjezdu. Pokud například máte jízdenku na trasu Varšava - Minsk, odjezd bude v souladu s časem ve Varšavě a váš příjezd bude podle místního času v Minsku. V každém případě vám doporučujeme věnovat pozornost rozdílům v časových pásmech, pokud plánujete návaznou trasu.

Podrobnosti o zavazadlech

Vezměte prosím na vědomí, že dopravce má právo odmítnout cestujícímu vzít si do autobusu příruční zavazadlo nebo kufr, pokud toto zavazadlo blokuje uličku jiným cestujícím nebo neodpovídá povolenému počtu a velikosti.

Informace o podmínkách zavazadel na konkrétních trasách můžete vždy zjistit u dopravce. Před nákupem jízdenky prosím kontaktujte tým naší podpory nebo zavolejte na telefonní číslo uvedené na vaší jízdence.

Co dělat, když nenajdu žádnou jízdu do požadované destinace

Naše webové stránky zobrazují všechny aktuální trasy s přesným počtem dostupných sedadel pro zvolené datum a počet cestujících. Neustále pracujeme na zvýšení počtu destinací a zapojení nových dopravců. Snad bude brzy k dispozici i trasa, kterou potřebujete.

Přesná adresa odjezdu, jak najít autobus

Veškeré informace o trase, včetně přesné adresy odjezdu, které nám poskytuje dopravce jsou uvedeny na internetových stránkách v rozpisu tras a na jízdence.

Další otázky týkající se zastávek nebo upřesnění trasy lze získat na telefonním čísle dopravce uvedeném na jízdence.

Rozpis tras a jízdní řády autobusů

Použijte formulář pro vyhledávání na domovské stránce našich webových stránek: upřesněte místo odjezdu a příjezdu, požadované datum odjezdu a počet cestujících, poté klikněte na “Hledat jízdenku“.

Uvidíte seznam tras ve vybraném směru s cenou a hodnocením dopravců. Podívejte se na jízdní řád a zvolte příslušnou trasu.

Pokud nejsou ve zvolený den k dispozici žádná sedadla nebo cesty, stránka vám navrhne nejbližší datum nebo alternativní místo odjezdu.

Jak si mohu zkontrolovat platnost a spolehlivost údajů své jízdy

Dostáváme od dopravců informace o všech změnách na trase, ale nemůžeme vyloučit možnost zrušení trasy z důvodů mimo naši kontrolu.

Jakmile nás dopravce informuje, budeme vás okamžitě kontaktovat a upozorníme vás o veškerých změnách na trase.

Další informace o trase a čísle autobusu můžete vždy zjistit na telefonním čísle dopravce uvedeném na vaší jízdence.

Jak vypočítat dobu jízdy a čas příjezdu

Průměrná doba jízdy, informace o zastávkách a očekávaný čas příjezdu do finální destinace jsou uvedeny na našich webových stránkách v jízdním řádu autobusů a jsou vždy uvedeny na jízdenkách.

Bohužel však existují případy nepředvídaného zpoždění příjezdu autobusu kvůli dopravní situaci, překračování státních hranic nebo kvůli technickým problémům, které nelze předvídat, proto určitě doporučujeme udělat si časovou rezervu a neplánovat si přestupy, kde budete mít méně než 2 hodiny času u vnistrostátních cest a méně než 8 hodin u mezinárodních tras.

Cestování se zvířaty

Při plánování cesty se zvířaty vám důrazně doporučujeme připravit si předem veterinární pas s potvrzením očkování, veterinární osvědčení, tašku nebo klec a dostatek čisté pitné vody.

Dopravce má právo na svých trasách regulovat pravidla pro přepravu zvířat, je tedy nutné si tyto informace v jednotlivých případech zjistit. Před nákupem jízdenky prosím kontaktujte tým naší podpory nebo zavolejte na telefonní číslo uvedené na vaší jízdence.

Jak napsat zpětnou vazbu o cestě a o dopravci

Po absolvování cesty vám zašleme e-mail s formulářem hodnocení vaší cesty na e-mailovou adresu uvedenou v rezervaci. Můžete nám napsat zpětnou vazbu a ohodnotit dopravce.

Na základě veškerých hodnocení, která obdržíme, vytváříme hodnocení dopravců, které zákazníkům pomůže vybrat si toho nejspolehlivějšího dopravce.